SJUKSKRIVEN!

Hej därute, i lördags när jag jobbade delad tur och slutade 12 så gick musten ur mig totalt, både i hjärnan och i kroppen. Jag har en längre tid varit förvirrad på jobbet. Saker och ting blev för mycket, och på söndag sjukskrev jag mig. Hade även så ont i en hälsena så jag hade svårt för att gå på jobbet. Igår ringde jag chefen och sa som det var, och hon tyckte jag skulle vara hemma tom nästa måndag och inte tänka på jobbet över huvud taget och vila upp mig. Så nu är jag hemma och laddar batterierna den här veckan. Katterna är naturligtvis glada över att jag är hemma. I slutet av förra veckan så ställde jag in min säng i sovrummet. Och jag sover mycket bättre där.
Idag så kom Året Runt i min brevlåda och det finns mycket korsord i den. Jag lägger även pussel och har beställt 2 nya 1000 bitars pussel i fredags som ni ska få se. Är verkligen nöjd med dessa. Annars så ser jag på TV och försöker att bara vila hjärnan samt göra saker som jag tycker om. Önskar er en fortsatt trevlig vecka och avslutar med lite bilder från den gångna veckan. Fontänen som jag fotade tog jag när jag slutade 22 på lördag. Tyckte det var så vackra färger. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0