HELGBESÖK!

Hej därute, i fredags så var mamma och hälsade på mig och sov över en natt. De kom från Johanssons rörfirma och satte rör så jag kan koppla in min tvättmaskin sedan när den kommer. Jag bjöd min mamma på pajen med jordgubbar och hallon och vit choklad. Den blev mycket god. Mamma och jag gick en promenad senare samma eftermiddag och lade undan en toppmatad liten maskin. På vägen hem gick vi förbi en godisbutik och köpte hem lite gott. Jag bjöd min mamma på räksmörgåsar på kvällen.
Jag har beställt en glasvägg från Bodenbo som de lägger på hyran för en billig summa. Det är bra att ha så det skyddar tvättmaskinen från väta. Igår kom ett av pusslen som jag har beställt, så nu sitter jag som klistrad vid köksbordet. Maja och Lufsen har det bra, och i helgen så är jag ledig i 3 dagar. Skönt. Veckan som jag har varit hemma behövde jag verkligen. Känner att jag fått nya krafter och ork. Ha det gott och tack alla ni som kommenterade förra inlägget. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0