KÖRUPPEHÅLL!

Hej därute, förra veckan skulle jag ner till glassbilen när jag hörde att den signalerade. Jag åkte ner med hissen men fick till min besvikelse se att han körde iväg. Då ringde jag till deras huvudkontor i Luleå och berättade vad som hade hänt, och han sa att han skulle ringa killen som körde bilen och be honom vända och komma tillbaka. Vilket han gjorde. Det var god service tycker jag. Jag köpte 2 olika glass sorter som båda är väldigt goda. Den ena är sandwich med smak av blåbärspaj.
Idag blev jag och några till bjuden på lunch av min moster. Vi åt på kinarestaurang. Medan vi satt där och åt så kom 2 arbetskollegor och åt lunch och hälsade på mig. Det var många skolungdomar som kom dit och åt på sin lunchrast där och de åt massor med pizzaslice från buffén, så personalen i restaurangen fick jobba för högtryck. Men de var bara glada. Efter att vi hade ätit så gick vi hem till min moster och fikade. Sedan så gick mamma och jag på stan, och då handlade jag bland annat nya skor för vintern samt en mössa och en skål med mårran. Samma motiv som jag har på en av mina muggar med mumin. De bilderna lägger jag ut i nästa inlägg. Igår fattade jag beslutet att göra uppehåll med kören för jag känner att det har varit så mycket som hänt det senaste halvåret, och jag behöver få vila upp mig och bara vara på fritiden. Jag ringde och berättade det för min körledare, och hon var väldigt förstående och sa att jag var så välkommen tillbaka när jag känner för det. Katterna har det bra, och till helgen så är jag ledig. Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0