ALOHA!

Hej därute, idag har det varit jättekallt ute, men jag har haft Hawaikänningar. I fredags när jag hade tvättat så såg jag på Nils Poppe igen och Blomman från Hawaii. Blev så sugen på att skaffa mig en bastkjol och en krans. Visste först inte var jag skulle få tag på en, men då gick jag in på partykungen och där hade de både långa och korta bastkjolar i flera glada färger. Eftersom jag är ledig idag så gick jag igår och köpte fruktsoda, 1 ananasburk samt frysta jordgubbar och mango. Jag hällde upp det i en karaff och sedan lät jag mig väl smaka. I morse så kom paketet och så här färgglad blev jag.
I morgon börjar jag klockan 17, men måste upp före klockan 07 för då kommer de och monterar fast glasväggen i toaletten. Pratade även i morse med Bodens Eltjänst och de ska komma inom en snar framtid. Så nu är det snart fixat allting som har med tvättmaskinen att göra. Måste bara visa vilken vacker syn som mötte mig idag då jag kom in i sovrummet.
Hoppas att ni alla får en skön eftermiddag samt trevlig kommande helg. Jag vet då vad jag pysslar med. Lägger ut lite bilder från veckan som gått. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0