NU NÄRMAR SIG SEMESTERN!

Hej därute, nu närmar sig semestern med stormsteg. Jag jobbar 4 dagar till och nästa måndag så reser jag ut till min mammas stuga. Jag ska vara där i några dagar. Satt och tittade på Eurovision i lördags och det blev ju låten som var förhandstippad som vann. Jag tyckte ändå Tusse gjorde ett bra framträdande. I helgen så snöade det bland annat här i Boden, men jag var ju ledig så det gick bra ändå. Nu har solen tittat fram men jag kör fortfarande med långkalsonger. Hur är vädret hos er?
Har börjat köpa hem en bukett rosor som jag har ståendes på borden, jag tycker det är så fräscht.
Avslutar med att lägga ut lite bilder från veckan, ha det gott See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0