TREVLIG INLEDNING PÅ MIN SEMESTER!

Hej därute, i torsdags då jag slutat fem så beställde jag hem pizza för att fira att jag hade gått på 11 dagars ledighet. Sagt och gjort, jag beställde hem 2 goda pizzor. Jag frös in bitarna som blev över.
Idag så ringde en vän och frågade om hon fick komma och hälsa på en stund, och jag sa att det gick bra. När hon kom så hade hon med sig en blommor samt godfika med sig. Det var ju snällt.
När vi fikat färdigt satt vi och såg Outbreak i farozonen, hon tyckte den var så bra och spännande. Jag hade tvättstuga så jag sprang ner mellan varven och tvättade. När filmen var färdig så gick vi en promenad i närområdet som jag brukar gå. Det var lite halkigt men ändå varmt och mysigt. En toppendag med andra ord. När jag lade färdigt Stockholmspusslet sa jag för mig själv att nu skulle jag inte lägga något mer pussel på ett tag. Lika fullt så har jag nu lagt färdigt Askungepusslet som jag köpte i somras då jag hade semester, jag tycker att det är så fint. Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. Var rädd om er. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0