SNART SLUT PÅ DET ROLIGA!

Hej därute, nu är det bara 2 dagar kvar from idag sedan så börjar jag jobba igen. Men jag har haft en väldigt skön och underbar vila. Jag har fått bortgjort saker som annars blir framskjutet när man jobbar. I veckan ringde veterinären som opererade Lufsen och berättade att hon hade goda nyheter om Lufsen. Provsvaren från vårtan hade kommit. Det var ingen vårta utan en godartad tumör som hade spridit sig ganska brett och djupt i hårsäckarna. Men hon sa att det fanns goda marginaler och hon hade lyckats få bort allt. Så det var ju roligt. Sedan så har jag satt om mina blommor, frostat av frysen samt gjort färdiga matlådor. Igår så var jag och lunchade med en kollega på en nyöppnad sushibar och det var gott.
Vi köpte en present till en jobbarkompis, det blåste väldigt kallt så vi gjorde det vi skulle väldigt snabbt. I förrgår gick jag förbi Lidl som jag inte varit in i sedan de öppnade förra året. Där köpte jag chokladsnäckor av mörk choklad med nougatfyllning.Sedan så inhandlade jag även Toffèkolor som smakar precis som när man var barn. Sedan så gick jag förbi Dollar Stores och där köpte jag bland annat en stor öring i tyg, samt en nalle Puh. Man kan rulla ihop den till en mjuk boll. Sedan så köpte jag lila sidenband. Jag dekorerade 2 ljus.
I veckan har jag även möblerat lite grann, och det blev snyggt. Tänkte att jag skulle låta katterna få campa i vardagsrummet, och det blev bra. Båda katterna har legat i tältet.
Idag så har jag gjort chili con carne och sedan så ska jag göra en ny fiskrätt. Ikväll så blir det avacado fyllda med creme fraiche, majonäs ,kryddor samt räkor. Det blir gott. Ha det bra. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0