SHOPPINGDAG SAMT TREVLIGT BESÖK!

Hej därute, i måndags så kände jag för att sätta upp påsk gardiner redan nu. Eftersom det inte finns några påskmotiv på de så tyckte jag att det inte spelade någon roll. Jag blev riktigt nöjd.
På tisdag slutade jag 12, och då kom en före detta arbetskollega förbi och fikade och såg på en film. Det var väldigt trevligt. Lufsen låg mellan oss och tyckte det var mysigt. När hon skulle gå ville inte Lufsen det. Hon satt och kliade honom nästan hela tiden under filmens gång och det var uppskattat.
Idag var jag och lunchade med en kompis på stan, sedan var jag och shoppade lite och tog en fika med kompisen innan vi skildes åt. Här kommer en sammanfattning av dagen med henne.
När jag kom hem från shoppingen så upptäckte jag att tröjan var alldeles för stor, så jag promenerade tillbaka till butiken och då hade de satt fast fel lapp så storleken var fel. Jag gick och hämtade rätt storlek, då var det bläck på den tröjan. Nu fanns det bara en medium kvar, och den var fin och ren. När jag går ut från butiken så börjar det tjuta. Då har tjejen i kassan glömt att ta bort larm knappen. Då skrattade jag och sa åt henne att jag blir nog kvar här hela dagen. Hon var väldigt trevlig. Nåja. Slutet gott allting gott. Jobbar i helgen sedan jobbar jag bara 3 dagar nästa vecka. Sedan så går jag på 10 dagars ledighet. Ha det gott, see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0