2 dagar kvar till semestern!

Hej därute, idag så har jag varit ledig och det har varit vackert väder och skönt att få pyssla med sådant man tycker om att göra. Så idag så har jag gjort potatisgratäng, lagat kyckling i ugn samt bakat vitlöksbaugetter. Det är bra att ha med sig till jobbet ibland om man har kort om tid med rasten eller blir hungrig istället för en banan som jag annars alltid brukar ta med mig. Idag satte jag brie ost och salami.
Igår kväll så hade vi digitalt möte med kören för att bland annat prata igenom när vi ska starta igen. Då fick jag prata och se några medlemmar via datorn. Det var häftigt. Jag passade på att visa upp mina katter. I helgen när jag har jobbat så har det varit halkigt. När isen har smält innan och det blir kallt så blir det knöligt att gå för fötterna. Men idag så var jag bara ut en kort sväng på affären. Nu jobbar jag kväll imorgon och 7 till 17 på torsdag. Sedan så går jag på 10 dagars semester. Men jag är ledig enligt mitt schema de 3 första dagarna. Det ska bli så underbart skönt. Hoppas att vädret blir soligt. Lufsen är på bättringsvägen låter han hälsa med mig. Idag så lekte han med solkatter som blev då jag åt. Önskar er alla en fortsatt skön vecka samt trevlig helg. Hasta La Vista, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0