NÅGRA DAGAR PÅ LANDET SAMT NY CYCKELHJÄLM!

Hej därute, jag åkte ju ut till mammas stuga i måndags med katt och allt. Lufsen var väldigt orolig i början och undrade var han hade kommit. Han ville gå och titta i skåpen som finns i stugan. Här kommer lite bilder från dagarna på landet.
Spännande att vara i mormors förråd.
På tisdag så gjorde jag och mamma en liten roadtrip till byarna runt omkring. Det finns mycket björn kring mammas stuga så vi fick se upp så vi inte körde på någon björn.
Igår blev längtan hem till stan för stor, så då åkte jag tillbaka hem och det kändes så skönt. Idag så har jag varit på stan och gjort många inköp. Bland annat så har jag köpt mig en ny cykelhjälm. Sedan så blev det även ett besök på croissant där jag åt en jättegod efterrätt.
Sista dagen på jobbet lunchade jag med en arbetskollega. I rabatterna i stan så hade de planterat så fina blommor så jag fotade. Hoppas att vädret håller i sig resten av veckan. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0