TVÄTTMASKIN!

Hej därute, under veckan som gått så har det hänt en del. Jag jobbade helgen och gick av igår. Onsdag och torsdag så var jag ledig. På onsdag så blev jag så vansinnigt sugen på tacos, så då åt jag det. Helgen har gått bra att jobba, det har som vanligt varit tight med tid men saker och ting har ändå löst sig till slut. När jag hade cyklat till godisarenan på torsdag träffade jag en granne som frågade om jag också hade beställt en tvättmaskin. Jag såg ut som en fågelholk i ansiktet. Då fick jag veta att nästan alla i trapphuset har införskaffat sig en tvättmaskin. Igår så ringde jag till Bodenbo för att få mer information. Då fick jag veta att de står för tvättmaskin och installation, sedan höjer de hyran för allting med 152 kronor i månaden. Med tanke på att jag inte betalar så hög hyra så tyckte jag valet var självklart. Det kommer att komma en kille från Bodenbo och gör en koll sedan så kommer de med maskinen och en rörfirma kommer och kopplar in den. I min toalett så finns det redan uttag. Det är bara att skruva upp 2 skruvar. Det kommer att bli skönt att få ha tvättmaskin så man slipper få ledigdagarna upptagna med att springa ner till tvättstugan. Och nu väntar jag i augusti månad på min säng. Jag har frågat om jag får lägga ut hundarna som min arbetskollega hade med sig på stan som jag berättade om i förra inlägget. Idag så har jag varit och storhandlat, och ikväll så ska jag gratulera en kompis. Lufsen har fått annat blötfoder och sedan så har han fått en ny leksak i form av en fisk som rör sig. Det finns en adapter i med laddare, så det går att använda den hela tiden. Men han är lite rädd för den när den rör sig så jag har tagit bort adaptern och låter den ligga still. Till helgen så ska jag göra kalops, vårlåda och koka mig några paltar. Önskar er alla en trevlig och skön vecka. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0