LÅNGLEDIGT!

Hej därute, i helgen så är jag ledig i 3 dagar. Igår kom min mamma på besök och då gick vi på stan en sväng och fikade gott. Jag bjöd henne på räk och laxstubbe när vi kom hem. Mamma hade med sig en klösbräda som hon köpte till sin katt men hon tyckte inte om den men Lufsen fullkomligt älskar den. Han ligger ibland på den så den gåvan blev uppskattad.
När vi var på stan så köpte jag mig en ny söt väckarklocka, och den fungerar för jag testade den sedan.
Medan vi var på stan så träffade vi lite arbetskollegor till mig och stod och pratade en stund. En hade sin syster på besök med sina 2 fina hundar, men jag lägger inte ut bilderna här eftersom jag inte frågat om det är okej ännu. I natt så har det regnat ute men nu har det slutat. Vad hemskt med regnovädret som kom i Tyskland där över 100 dog. Det har nog inte undgått någon. Mina tankar går till de drabbades anhöriga. Lägger ut bilder på lax och räkstubben som jag och mamma åt. Önskar er en trevlig söndag. Nästa helg så jobbar jag, men det är helt okej. Jag är ledig onsdag och torsdag nästa vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0