OMMÖBLERING IGEN!

Hej därute, i slutet av förra veckan så blev jag sjuk och har stannat hemma från jobbet. Skulle ha jobbat ikväll men blir hemma idag också. Förra tisdagen innan jag skulle börja jobba kväll, så flyttade jag bokhyllan i vardagsrummet. Sedan så satte jag soffan där bokhyllan stod. Rummet blev större. Mitt glasbord som jag har haft i köket ställde jag framför vardagsrumsfönstret. Det blev så snyggt.
I köket satte jag tillbaka kökssoffan och bordet med stolar. Det blev gemytligt. Man känner att man trivs när man äter där. Jag hann precis möblera färdigt och göra mig iordning innan jag skulle jobba.
I helgen så ska jag boka ett bord på Ming Palace och då så ska jag nyttja en check som vi fått av kommunen på 150 kronor. Då så funderar jag på att beställa något alldeles extra, samt efterrätt med friterad ananas. Igår kväll blev jag på bushumör och klädde dockan jag har samt grodan Kermit och en teddybjörn med kläder som jag hade som liten. Katterna tyckte att det var intressant.
Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. Ha det gott, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0