VETERINÄRBESÖK!

Hej därute,i fredags var jag till veterinären med Lufsen för att kolla upp vårtan. Det var en vattenfylld vårta som veterinären ska ta bort under ett återbesök. Då ska hon även spola bakre tänderna som var lite inflammerade. Men hon tyckte att de såg bra ut i övrigt med tanke på att jag inte borstar hans tänder. Lady har jag däremot börjat borsta tänderna på, hon har ju behov av det. Det var inte så svårt. Jag ställer henne på toalettgolvet, och sedan tar jag och böjer försiktigt bak hennes huvud och för fingret med tandpasta runt så gott det går. Det är ju bättre än ingenting alls.
Igår ringde en kompis som jag känt i 30 år, och sedan så har jag pusslat. Idag så ska jag och hälsa på en vännina. Jag tänker ta med lite bullar och kakor som jag bakade för 2 veckor sedan. Nu har det börjat vara ljusare på eftermiddagarna. Så när jag går till jobbet efter 16 när jag jobbar till 22 så ser man fortfarande av dagen. Det är så mysigt tycker jag. Det ljusnar tidigare också. Avslutar med bilder från den gångna vecka. Ha det så gott alla. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0