LUFSEN, alias ANAEL Född 21/2 2011 DÖD 12/12 2021.

Hej därute, jag är helt förkrossad, i dag blev jag tvungen att ta avsked av Lufsen. Han blev allt sämre under morgonen. Vid 11 tiden kom han in i köket och jamade med sprucken röst. Jag såg att han var sjuk. Gav honom lite vatten, då låg han på klösbrädan. Han var helt slut i blicken. Då beslöt jag mig för att ringa Djursjukhuset i Gammelstad. Min mamma kom från Hertsön och mötte upp mig. De konstaterade att diabetesfodret bara var ett komplement och att han skulle bli sämre och sämre för att han behövde insulin. Då beslöt jag att han skulle få somna in. Allt gick lugnt och stilla tillväga. De berömde Lufsen för han var så snäll. Senast i morse kom han upp på mitt bröst och spann och trampade och slickade mig på händerna. På 7 månader har jag förlorat 2 katter. De var dessutom syskon. Jag har beställt urna, de meddelar när den är klar och gör det själv på kliniken. Jag får se om jag fortsätter med bloggandet. Å andra sidan så har jag ju Maja kvar som jag kan uppdatera er om. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0