SÄNGEN ÄR PÅ VÄG!

Hej därute, i dag när jag skulle klippa mig så ringde jag Svebo Möbler och frågade om sängen var på väg. Då berättade killen att antingen så kommer den i slutet av denna vecka eller nästa vecka. den är på väg. Sedan så har jag tänkt spara ut till page, det skulle ta något år sade hon men det är värt väntan.
I lördags så var mamma på besök, då gick vi en sväng på stan samt gick och tittade på toppmatade tvättmaskiner. Det var på samma affär där jag köpte TV:n. Sedan så gick vi in i en butik där de sålde presentartiklar. Där köpte jag nya bordstabletter till mitt glasbord i vardagsrummet.
Jag gav henne 2 presenter fast det inte är hennes födelsedag, men det var så sött så jag kunde inte låta bli. Mamma blev jätteglad. Maja blev rädd när mamma kom och vågade inte komma fram så länge som hon var hos mig. Men nästa gång mamma kommer så hoppas jag att hon har blivit tuffare. Lyckades ta en så fin bild på Maja i helgen. Hon har så sött ansikte.
Jag bjöd mamma på godis från Godisarenan som ligger nära butiken som säljer vitvaror.
När mamma hade åkt hem så gjorde jag kycklingratäng. Den blev god.
Nu jobbar jag bara 7 till 12 imorgon och sedan så blir jag ledig 3 dagar och kan umgås med mina katter. Jag har lagt mycket pussel i veckan, Jag lovade ju att lägga ut bild på hur det ser ut. Sedan så lovade jag att lägga upp receptet på jordgubbs och hallonpajen, har dock inte prövat göra den ännu. Önskar er alla en trevlig fortsättning på veckan. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0