PÅSKFIRANDE!

Hej därute, i helgen så har jag varit långledig och firat påsken. Det har varit sol nästan hela tiden. På fredag så gjorde jag lite god påsk mat. Jag har verkligen tagit det lugnt. Här kommer en samman fattning i bilder.:
Jag har tagit kortare promenader. I förrgår så beställde jag en tavla från cdon med skogsmotiv som sa hänga över sängen. Det blir fint. I morse gick jag ner i källaren och plockade upp en docksäng som min mormor lekte med som barn, Den är jättesöt. Kudden samt täcket och madrassen till sängen är original.
Just det ja, glömde skriva att jag köpte nya promenadskor på fredagen. De var sköna. Vill även lägga ut en fin bild på väg till jobbet i torsdags förmiddag. Det är en bild över Bodån. Hoppas att ni har haft en trevlig påsk. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0