LEDIG 3 DAGAR!

Hej därute, i måndags skickade jag ett blombud till mamma för att visa att jag tänkte på henne när det var på dagen 7 år sedan pappa gick bort. Leveransen fungerade som den skulle.
De sista två bilderna är ifrån igår. Rosorna är fortfarande fräscha även nu idag, för jag har pratat med mamma. På vägen hem från jobbet på måndag hämtade jag ut förstoringen på fotot jag skrev om i förra inlägget. Jag köpte även en ram till som är svart och jag blev supernöjd. Vi hade tänkt åka till Gallejaur i sommar, men de öppnar inte förrän i juli. Då kan det hända att de inte har öppet som det var tänkt på grund av pandemin, så vi får se hur det blir.
På tisdagen var jag ledig enligt schema, då ringde en arbetskollega och frågade om jag ville luncha med henne, och det ville jag så klart. Det blev caesarsallad och till efterrätt kladdkaka med vispgrädde.
Medan jag satt och pratade och hade det trevligt så kom det ett meddelande från postnord att docksängen som jag hade beställt från Tyskland hade kommit. Jag gick och hämtade ut paketet och snickrade ihop den. Den är så söt och nu är mitt lilla leksaksmuseum klart.
Till middag så åt jag våfflor med stenbitsrom, gräddfilsröra samt rödlök och vitlök. På onsdag kom min nästa stora tavla som jag hade beställt från cdon. Till den köpte jag en vit ram. Det blev snyggt.
Igår beställde jag hem 2 pizzor, när jag skulle frysa in den ena, så smakade jag på den. Det var så starkt kryddat att håret höll på att permanenta sig själv. Men jag får ta små bitar och äta. I eftermiddag så ska jag titta på Prins Philips begravning på SVT Play. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0