RESTAURANGBESÖK!

Hej därute, i fredags gick jag och köpte mig 2 nya nattlinnen. Det var verkligen välbehövligt.
 
På lördag kom mamma på besök, då fikade vi och gick på en promenad. Det var så vackert väder. Medan mamma var hos mig så ringde en arbetskollega och frågade om jag hade lust att gå ut och äta middag på kvällen. Det ville jag gärna. Så då klädde jag mig fin och gick sedan på restaurang.
Det blev en kina restaurang. Till förrätt åt jag vitlöksbröd med aioli. Till varmrätt blev det stekt fläsk med cashewnötter och stekta grönsaker. Till efterrätt så blev det friterad ananas och glass med kaffe och chokladbit till. Vi satt 2 timmar och småpratade, och det var så mysigt tyckte jag.
 
 
 
I förrgår köpte jag en ny transportbur till katterna, för den ena buren börjar vara trasig i låset. Och nästa vecka så ska de vaccineras. Innan jag åker till jobbet idag så ska jag klippa mig och färga håret. Sedan så ska ja frysa in en laxsida som jag har gravat. Önskar er en trevlig dag. See You!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0