ARBETSHELG OCH PALTKOKNING!

Hej därute, onsdag och torsdag var jag ledig från jobbet för jag jobbar helg. Och jag har verkligen tagit vara på min ledighet och verkligen njutit. Men jag kan ju börja med måndag kväll, då började jag öva med kören igen och det var trevligt att träffa mina körkompisar. vi var totalt 10 st den kvällen. I onsdags så åkte jag till veterinären med katterna och gav de vaccin mot kattsnuva samt kattpest. 
Efter besöket så bjöd jag mamma på baugetter med potatissallad och rostbiff.
I väntan på att få åka till veterinären. 
På kvällen satt jag sedan och tittade på Livet från den ljusa sidan.
Igår så sydde jag mycket på min tavla, och sedan så kokade jag palt. Jag orkade 2 stycken. Sedan så var jag mätt resten av dagen, men det var verkligen gott. Har inte kokat palt på 5 år minst.
 
I morse så unnade jag mig en riktig lyxfrukost, ska jobba 13 till 22 idag och sedan så jobbar jag lördag, söndag och måndag. Med dessa bilder önskar jag er alla en skön helg. See You!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0