JOBBARHELG!

Hej därute, idag är jag ledig för jag jobbar helgen. Vi går ju in i ett nytt schema nästa vecka, och då hade jag sådan otur så jag skulle ha jobbat 7 dagar i följd inklusive helgen. Men jag hade sådan tur så jag fick byta en dag med en annan arbetskollega. Känns skönt att kunna vara ledig någon dag när man jobbat helgen. Igår så gick jag ner i källaren för att hämta upp solsängen och lägga ut mattan på balkongen. Det är ju fortfarande väldigt kallt men det är ju ändå soligt så man får vara glad åt det.
I söndags så var jag på ett konditori här i stan och då köpte jag en toalettrulle. Det är en bakelse med browniebotten, hallonsyltmousse och chokladbitar i. Sedan så är den täckt med vit marsipan.
Den var god men väldigt mäktig. Man går inte och köper den så ofta. Jag köpte en toalettrulle och bjöd en arbetskollega och hon tyckte också att den var mäktig. Det är mysigt nu när det är ljust på kvällarna och när man cyklar hem från jobbet och har slutat 22 så är det väldigt ljust. Nu har vi ju den bästa tiden på året framför oss tycker jag. Önskar er en trevlig helg. See You!

Kommentarer
Postat av: Fotograf - FuckCancer - Tessie

Sv; Det är tufft och jobbigt. Jag vet inte när den ska sättas in. Dom sa 10 dagar, men sen 2 veckor. Det har gått nu och jag har inget hört. Får ringa till veckan. För som det är nu funkar det inte, jag mår int bra. Varken fysiskt eller psykiskt. Du ska inte skriva tyvärr över att du inte har någon erfarenhet av cancer, var glad för att du inte har det fina du. Kram

Svar: Hej. Jo. Jag är verkligen glad för att jag inte har cancer. Hoppas verkligen att du får hjälp snart. Vad roligt att du läser min blogg. Håller på att rinna bort i värmen. Vi har ju haft 30 grader nu i några dagar i Boden. Katterna ligger bara och orkar knappt röra sig. Ska skriva ett nytt inlägg imorgon. Styrke Kramar från mig.
Annika

2020-06-24 @ 13:05:52
URL: http://photobytessie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0