INTRESSANT HELG!

Hej därute, i lördags så cyklade jag till Vacker Tass, där så har de en avdelning med garner och då köpte jag lila virkgarn och en nål. Har inte virkat på flera år, har inget mönster men jag virkar fasta masker. Det ska bli en bordslöpare till köksbordet. När jag var klar så cyklade jag till Bodens Möbelaffär. Där fann jag 4 köksstolar som jag sedan beställde hem. För en liten summa kommer de med de nya stolarna, samt tar de gamla och slänger de på soptippen här i Boden. Praktiskt eftersom jag inte har någon bil att frakta bort stolarna med. Det är stolar i oljad ek och man sitter jätteskönt.
Dynorna är av mörkgrått tyg så dynan på bilden stämmer inte. Idag så har jag äntligen kunnat sola i min solsäng, jag åt en glass och avnjöt ett gott te på balkongen.
I kväll så ska jag sjunga och på onsdag är jag ledig för jag jobbar helg. När jag kom hem från jobbet idag så hade det kommit en kallelse till Sunderby Sjukhus för att koppla 3 elektroder till en EKG mätare 1 dygn. Dagen efter så ska jag tillbaka samma tid och koppla bort det. Tur att jag är ledig de dagarna så att jag slipper ändra tid. Besöket kostar ingenting och det är ju bra. Ibland så ska man ha tur. Önskar er alla en skön fortsatt vecka. Var rädda om er och håll avstånd. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0