Våffeljärn och veterinärbesök!

Hej därute, här uppe i Boden är det kallt men det har ändå varit vackert flera dagar. I helgen var jag ju ledig, då var jag bara hemma och mös och handlade ett våffeljärn. Blev så sugen och då satte jag cremè fraiche och röd stenbitsrom och gul lök på och det blev mums.
I flera dagar så har jag sett att Lufsen har haft svårt att äta samt att han har haft ont i tänderna, så igår så fick jag åka till Lapplands Djurklinik och där konstaterade de att han hade inflammation kring 2 tänder. På fredag så ska jag åka med honom igen och då så ska de söva honom och munsanera honom. Har jag tur så behöver de inte dra tänder. Jag åker taxi ena vägen och sedan så ska en kompis komma och hämta upp oss när hon slutat och skjutsa hem honom. Det är ju snällt. Jag får ta med mig lite tidningar att läsa. Det är ett mysigt djursjukhus som är i en villa. I söndags så uppträdde jag med kören i kyrkan och det blev uppskattat.
Önskar er alla en fortsatt trevlig dag, så hörs vi senare. Ha det, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0