STRÅLANDE SOL!

Hej därute, jag har varit ledig i 2 dagar och vädret har varit underbart. I måndags tog jag mig en långpromenad till Dollar Stores. Det har slaskat under dessa 2 dagar. Igår så var jag till Luleå och då lunchade jag med mamma på en ny restaurang som jag inte har varit och besökt tidigare. De hade både kinesisk mat samt sushi, min favorit. Sedan så gick vi en stund på stan och då köpte jag ett par nya byxor, det behövde jag verkligen. De ä svarta och det gillar jag. Man kan ha vilka tröjor eller tunikor man vill då. I måndags kväll så hade vi årsmöte med kören, då bjöds det på smörgåstårta efteråt. Nu jobbar jag 15 till 22 idag och sedan 17 till 22 imorgon så jag får sova ut på morgonen. Önskar er en trevlig dag. See You!
Fullmåne, katterna var mångalen på måndagkväll.
Jag tyckte att det kändes lite trångt i sängen på morgonen.Sedan förstod jag varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0