LITE MATBILDER!

Hej därute, i lördags så kom min mamma på besök, vi hade tänkt gå till en second hand butik och titta. Men vi beslöt oss för att stanna hemma istället. Jag gjorde räksmörgåsar till mig och mamma.
I söndags så gjorde jag crepes med spenatstuvning samt champinjoner, vitlök och lite pastramiskinka i, de blev mättande och goda. Sedan så gjorde jag även fisk i ugn.
I måndagskväll fick jag besök av en kompis som jag inte har träffat på flera månader, det var trevligt. Idag så ska jag luncha med en före detta arbetskollega, får se om det är så mycket folk som äter ute nu när det är coronaviruset. Vi som jobbar inom vården och med äldre är ju verkligen i riskzonen men vi har god handhygien och spritar av händer och även dörrhandtag på kylskåp och frys på jobbet. Det råder ju inreseförbud i Österrike så får se om coronaviruset har försvunnit tills jag och min arbetskollega ska åka ner. Idag så är det vackert väder ute och jag är ledig för jag jobbar långhelg. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0