LÄKARBESÖK!

Hej därute, idag så är det strålande solsken och lagom kallt. Igår var jag till en läkare på vårdcentralen för jag har haft känning av förmaksflimmer. Jag har haft en puls på 125 och kring 100 en längre tid. Läkaren tog ett sköldkörtelprov, sedan så ska jag få en blodtrycksmätare under 1 dygn som de senare läser av. Sedan så har jag problem med andningsuppehåll när jag ska sova samt svårt med andningen vid liggande så han skickade en remiss till lungkliniken i Sunderby sjukhus. Förra helgen när jag var ledig så gick jag på stan och gick in i en skobutik, då hittade jag dessa bedårande skor:
På lördagen så var jag och hälsade på min mamma, då gick vi ner till pappas grav och sedan så bjöd hon på kalopps med rödbetor, det är så gott. På fredagen var jag och gratulerade en kompis i efterskott, då hade hon gjort 2 goda tårtor. Bland annat en tårta med mango och passionsfrukt som var sagolik.
I helgen så jobbar jag. Nu så ska jag städa och sedan så ska jag gå till affären. Önskar er all en trevlig helg. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0