TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ EN TREVLIG HELG!

Hej därute, i lördags så var min mamma på besök efter 3 månader. Det blev ett kärt återseende. Först så gjorde vi lite ärenden på stan, sedan köpte vi hem var sin maträtt. Mamma beställde cesarsallad och jag beställde en pastarätt. Det var stora portioner så man blev mätt. men det var gott.
 
Sedan blev det dags för presentöppning. Här kommer bild på vad jag hade köpt till min mamma.
Så här blev det i färg.
På söndagen så tvättade jag, på TV:n gick det ett program om Lappugglor, det tittade Lady intresserat på. 
Igår så var jag och kopplade på EKG i ett dygn. Idag så ska jag åka tillbaka dit och plocka bort det.
När jag skulle ta i hand så kände han igen mig men jag minns inte honom. Det visade sig att vi har jobbat på samma äldreboende i Luleå i början på 90 talet. Han kom ihåg en speciell trevlig händelse. Det är verkligen en glad och positiv människa. Man blir glad bara av att se honom.
 
När jag kom hem så åt jag jordgubbar och körsbär som jag hade köpt. Det var verkligen gott.
 
 
Jag jobbar i helgen så ni får ha det Nice. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0