NYA GLASÖGON!

 
 
Hej därute, i helgen har det gått bra att jobba trots hög värme. Men på lördags fick jag sprängande huvudvärk, antagligen så hade jag fått i mig för lite vätska. På torsdag när jag varit och plockat bort EKG elektroderna så gick jag in på GILLA butiken en stund. Då fick jag syn på en jordglob som man kan tända. Och ni som följt mig ett tag vet ju att jag älskar jordgober. Så jag köpte den och är så nöjd.
 
I måndags så var jag och hämtade ut mina nya glasögon samt lämnade in min cykel för lagning.
 
Solglasögonen satt perfekt men de andra fick jag laga till och justera för de ville trilla ner på näsan.
I måndags åt jag även tacos. Det var så länge sedan som jag åt det och det var så gott.
Under tiden så tittade jag på fin undervattensfilm med avslappnande musik. Efteråt åt jag lite gott framför TV:n. Det var verkligen skönt och behövligt att vara ledig en dag. På midsommardagen så ska jag åka till min mammas stuga, där ska hon bjuda på mat. Under veckan som gått så har jag också möblerat lite och jag är så nöjd. Här kommer bilder.
Nu sitter jag mycket i vardagsrummet och äter. Önskar er alla en skön midsommarhelg. See You!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0