GRILLFEST OCH MORSDAGSFIRANDE I EFTERSKOTT!

Hej därute, igår var jag bjuden hos en före detta arbetskollega på grillfest. Vädret var inte det bästa men de lyckades hitta skydd mot regnet till grillen. Vi fick ta med oss vad vi själva skulle grilla och sedan höll värden med sallader. Det blev verkligen en trevlig fest. Det dök dessutom upp oväntade gäster som jag också känner. Det blev mycket prat och trevligt umgänge några timmar. Kolla in salladerna:
Här kommer lite fler bilder från festen:
Jag kom hem vid 22 och satt sedan uppe och såg första avsnittet av Poldark som är sista säsongen. Sedan gick jag och lade mig vid halv ett. Jag passade på att sminka mig lite när jag skulle på festen. Idag kommer min mamma och tittar på mina köksstolar och ommöblering, vi har inte kunnat träffas på 3 månader för jag har varit förkyld i omgångar. Jag ska ge henne lite morsdagspresenter. Sedan så ska vi gå på Croissent och köpa hem mat och äta, det blir säkert trevlig. Imorgon så ska jag tvätta samt göra sötsur kinagryta. På onsdag och torsdag så ska jag till Sunderby Sjukhus och få påkopplat 3 elektroder på bröstet samt en EKG dosa. De ska läsa av hjärtat under ett dygn. Hoppas att de kommer att kunna registrera mina hjärtfladder. Har haft det ganska ofta sista tiden. Önskar er alla en trevlig nationaldag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0