KÖRÖVNING!

Hej därute, nu är det en vecka sedan jag skrev något. I onsdags så fick jag en ny kyl och frys. Det gick snabbt och sedan så passade jag på att göra chili con carne och det blev jättegott. Jag har jobbat i helgen och det har gått bra. I fredags så beställde jag en ny tidning nämligen Antik och Auktion. Tycker att det är roligt att prenumerera på en tidning. I februari upphör min prenumeration på Svensk Damtidning. De senaste dagarna så har jag sett på inlägg på Youtube från Bad Gastein. Det ser så mysigt ut. Längtar tills jag får åka dit. Man får lite tips och ideer vad man kan upptäcka i byn. Vi kommer ju inte att göra dagsutflykter hela veckan som vi är där nere. Idag så har jag börjat lägga mitt nya pussel, och sedan så hade jag tänkt gör en fiskgryta. Ikväll så börjar körövningen igen. Det ska bli roligt. Jag jobbar lättare turer den här veckan som kommer, det är skönt. Man känner sig sliten efter helgen. Önskar er alla en trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0