FORTSATT FIRANDE SAMT METOPROLOL!

Hej därute,Tusen Tack för alla gratulationshälsningar på min 50 årsdag här på bloggen. Det värmer. I onsdags så kom ett par arbetskollegor och hade pizza med sig. Vi satt och åt och det var mysigt. Sedan gav de mig en stor korg med lite presenter. Bland annat en stor fin vit orkideé. Sedan så hade en av arbetskollegorna bakat mjukkakor, samt gjort krusbärsmarmelad, gjort 2 olika bärsafter. I korgen låg det också 3 olika tesorter samt 4 linneservetter som var gröna samt ett presentkort att handla för på coop. Här kommer lite bilder på presenterna.
 
Igår så cyklade jag till Dollar Stores, jag hade spanat in gröna tallrikar, och de hade även assietter i samma mönster. Då tog jag och köpte 4 assietter och 4 tallrikar. Sedan så hade de gröna underlägg som var formade som blad så då köpte jag 4 sådana. När jag kom hem dukade jag upp för att se hur det blev och jag blev väldigt nöjd. Nu saknas bara gästerna.
 
I fredags så var jag på stan för att kika på lite saker och då gick jag förbi en blomsterbutik och köpte lite blommor, vill ha lite färger nu när det börjar vara höst.
Tidigare i veckan köpte jag ett pussel på 1000 bitar med Askungen från 1950. Sedan kom tavlan som ska sys i räknade korsstygn i fredags så jag har börjat sy på den. Hoppas bli färdig med den till jul. Nu saknas bara soffan som jag har beställt till vardagsrummet, det behövs. Tro mig.
 
Så ser den ut. Det är en 3 sits soffa och tyget är nästan likadan som på stolarna i ek. Nu ska gamla soffan ut, möbelfirman tar den när de kommer med den nya soffan, det blir i början på september.
Jag har börjat att äta hjärtmedicin för min höga puls, det var inte sköldkörteln utan något annat som de inte vet vad det beror på. Får se om det blir någon ytterligare utredning. Nu har min halva semesterperiod gått, nu är det lika länge kvar. Vad tiden går fort. Ha det gott, See You!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0