50 ÅRSKALAS SAMT UTFLYKT TILL STORFORSEN!

Hej därute, i söndags fyllde jag 50 år. Då blev jag ordentligt firad. Mamma hade gjort en smörgåstårta och kom förbi med den. Den var jättegod.Sedan kom några arbetskollegor förbi och firade mig.
Jag fick flera rosor också. Min kompis som jag känt i 30 år kom också och gratulerade mig.
 
Igår åkte jag och några till ut till Storforsen, vi fick verkligen tur med vädret. Jag lyckades ta några fina bilder och lite ovanligare bilder än bara från forsen. Det var hemskt mycket folk.Men vi höll ändå avståndet. Sedan så gick vi och åt på Hotell Storforsen, där var det buffé. Det var gott.
 
Idag så ska jag bara ta det lugnt och inte stressa. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag. See You!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0