SKÖN VECKA!

Hej därute, har varit ledig måndag och tisdag. Det har varit skönt. I måndags fotade jag mig för pass och sedan bakade jag en blåbärstårta som blev jättegod.
Sedan på kvällen så började jag i kören igen. Det kom en ny medlem i gruppen. Det var ju trevligt. Igår så kom en kille från Vidars och ordnade så jag kunde se på TV igen, det var tydligen en standby knapp som var avslagen på baksidan. Har tryckt där tidigare men det har inte hänt något. Ja, ja nu kan jag ju se på TV igen. Man känner verkligen att TV:n är ett sällskap. Lägger ut lite bilder på fina servetter i guld som jag köpte förra veckan.
Har beställt en bok om mitt resmål, som jag ska berätta om lite längre fram när resan är bokad. Boken kostade över 300 kronor och jag var tvungen att betala i förväg på grund av att många beställt udda böcker och sedan inte hämtat ut de. Men den skulle komma inom en vecka. Så kanske på fredag. Mamma kommer till mig på lördag, då ska vi gå på stan. Hon skulle titta på ett par byxor. Sedan ska jag bjuda henne på både hemmagjord pizza samt att hon ska få smaka tårtan. Det blir trevligt. Jag jobbar bara 3 dagar den här veckan. Idag och imorgon så jobbar jag 17 till 22, och på fredag 7 till 12. Sedan så är jag ledig lördag och söndag, det känns lite glassigt. Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0