SOLIG FREDAG!

Hej därute, igår tog jag en promenad till Vacker Tass och köpte 4 påsar kattsand samt en leksaksråtta som piper. Katterna är måttligt intresserade. Jag rengjorde kattlådorna och sedan köpte jag present till en arbetskollega som fyllt år. Jag blev bjuden på god middag hos henne och en god glass till efterrätt. I förrgår så hade jag besök av ett par vänner från jobbet och då bjöd jag på fika, det blev många goda skratt och trevligt umgänge. Idag har jag beställt ett nytt fodral till min mobiltelefon och sedan så jobbar jag helgen. Det är soligt och vackert ute så det går nog lätt att jobba. Tack för alla kommentarer, önskar er alla en trevlig och solig helg. See You!
Fikat jag bjöd på.
Leksaksråttan.
Lite påskpynt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0