TUPPERWARE PARTY OCH LEDIG DAG MED HJÄRTFLADDER!

Hej därute, igår på kvällen var jag och några vänner på ett tapperware party en bit härifrån. Vilket mysigt hus värdinnan hade. För att vi skulle få se hur vissa av sakerna fungerade, fick vi alla hjälpas åt att laga mat och efterrätt. Det blev en asiatisk gryta med ångkokt ris, samt ångkokta bananer, citron och apelsin. Till det hade vi grädde. Det var jättegott. Jag köpte mig en sandwich box, som kan vara bra att ha. Det fanns mycket som var fint. I morse sov jag till 8:30 och låg och mös med Lufsen ett bra tag. När jag ätit frukost och gjort mig i ordning så cyklade jag till affären och köpte ingredienser för att göra sötsur kina gryta. Jag hade tagit fram en fläskfilé från frysen så det fick bli den. Jag passade på att köpa en Aladdin ask också för jag blev så sugen. På väg hem började jag känna mig yr i huvudet och hängig, benen ville inte riktigt bära mig. Sedan fick jag hjärtfladder som ligger i min släkt, där vart annat slag fladdrade. Så jag gjorde i ordning alla ingredienser och gick sedan och lade mig. Efter 10 minuter upphörde besvären. Tycker att det är så obehagligt när det blir så där. Narkossköterskan som övervakade EKG:et när jag opererade bort visdomsrötterna såg det på skärmen och kommenterade det innan de gav mig narkos. Jag sa att jag brukar ha så där. Jag låg i en timme, och klev sedan upp och lagade grytan. Nu tar jag det bara lugnt. Ska unna mig en mugg med glögg, har kvar en original flaska sedan förra julen. Det är så gott tycker jag. Jobbar helgen, som inleds med arbetspass imorgon fram till söndag. Hoppas att ni får en trevlig kväll. See You!
Mamma far omkring överallt i lägenheten så jag riktigt skäms.
Sötsur kinagryta som står och puttrar på spisen.
Och så här blev resultatet.
Visst är det väl ändå något speciellt med aladdin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0