HORISONTALLÄGE!

Hej därute, igår så var jag på personalfest med arbetskollegorna och firade en som hade fyllt jämnt. Det blev en tre rätters middag med kycklingsoppa, friterat fläsk med ris och sötsur sås samt friterad ananas med vaniljglass. Allt var jättegott, och jag fick ner allt utom sista biten av efterrätten. Där tog det tvärstopp. Det kändes när jag kom hem som om jag svalt en hel ladugård utan att tugga. Hjälp vad mätt jag var, när jag vaknade i morse så var jag sjuk, men det berodde nog inte på middagen för jag var inte mätt längre. Har svettats och frusit om vart annat idag och haft migrän och känt mig yr och konstig. Idag ringde även Djurkliniken från Gammelstad och berättade att det fanns en tid ledig för att munsanera mina katter den 11 oktober. Så den tiden tog jag. Har fått bettskenan men har fått blåsor samt är kraftigt röd och irriterad i gommen där bettskenan ligger, så jag har ringt tandhygienisten så jag får höra vad jag ska göra.Lägger ut lite bilder imorgon från igår. Ha det gott. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0