FÖNSTERPUTS OCH NYA PLOPP!

Hej därute, igår när jag kom hem från jobbet så städade jag, sedan gick jag och lade mig en stund. Då kom jag på idén att putsa fönstren på in och utsidan. Sagt och gjort, jag putsade alla fönster och satte upp nya gardiner. Sedan passade jag på att städa ur garderoben där gardinerna fanns. Då blev det gjort. I morse sov jag ut till 7, och sedan på förmiddagen så gick jag och handlade jäst för jag ville baka vitlöks bröd. Det blev ungefär 18 st.Sedan njöt jag av en ny chokladplopp som COOP gjorde reklam för. Det var Plopp med smak av djungelvrål samt Plopp med smak av Gott och Blandat, och vet ni vad. Det var inte alls dumt. Har även idag passat på att laga en kasslergratäng, den här gången satte jag mycket tomater, vispade grädden med ananas och chilisås fick naturligtvis följa med. Hoppas att ni har provat receptet som jag lade ut förra gången.Har även satt in cykeln nere i källaren för vintern idag, har redan börjat promenera till jobbet ifall det blir halkigt. Imorgon blir det lön, Jiipppi!.Sedan jobbar jag torsdag, fredag, lördag och söndag långa pass, då lär jag inte synas på bloggen. Då brukar jag vara helt slut i huvudet när jag kommer hem. Men på måndag är jag ledig nästa gång, Då kanske jag har något nytt att skriva om. Ha det gott. See You!
Lazy Cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0