EN DAG PÅ LANDET!

Hej därute, igår så var jag till min mammas stuga. Där träffade jag bland annat en kusin och hans fru som jag inte träffat på ett år.Tittade på kossor och grisar. De som ägde djuren höll bland annat på att skilja kalvarna från sina mammor. Gissa om det var ett enda brölande. Jag åt surströmming för enda gången i år, körde bil som jag nästan aldrig gör och har haft körkort sedan jag var 21 år. Det var roligt. Måste ju köra så man inte glömmer bort hur man växlar... Idag är det ju min sista lediga dag. Då ska jag bara ta det lugnt och titta på valvakan. I fredags sjöng jag med kören. Jag var den enda som dök upp förutom körledarens dotter samt de båda diakonissorna som är med. Här kommer bilder från igår och idag. Ha det bra. See You!
Sköldpaddor bär skal på ryggen. Lufsen bär kartong.
Vad stirrar ni på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0