BILDER FRÅN MIN STJÄRNKIKARE!

Hej därute, sov till klockan 8 och sedan testade jag om det gick att fotografera med mobiltelefonen det jag såg genom okularet. Jag stod i köket och tittade. (Ni behöver inte vara orolig att jag ska se på grannen) i huset längre bort. Men det är bra att veta att jag kan vara inomhus när det börjar bli kallt och stjärnklart. Vore häftigt om jag kunde se på månens kratrar genom mitt fönster. Så här blev resultatet.
Jag tittade på en björk utanför. I helgen satt en fågel i en av björkarna och den såg jag klart och tydligt fast han var långt bort.
Bilderna är upp och ner men när jag sedan ska börja titta på stjärnorna och månen så har det ingen betydelse. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0