BETTSKENA!

Hej därute, idag så har jag provat ut en bettskena för mina övre tänder. Jag pressar de om nätterna så jag har fula bitmärken i kinden nertill. Det var samma tandläkare som jag träffade när jag hade problem med mina sista visdomsrötter. Bettskenan skulle jag få hämta ut om 2veckor. Annars så har jag fryst in den gravade laxbiten som jag gravade i förrgår. Sedan så har jag tittat på träd med stjärnkikaren. Vill inte gå ner på gården med den, skulle kännas fånigt. Längtar tills jag får se stjärnor samt när det blir fullmåne. Igår röstade jag i förtid, det var skönt att göra bort det. I måndags sjöng jag med kören som har börjat igen. Vi ska ju sjunga med Pontare i slutet av november, jag får se om jag kan sjunga då. Ska iallafall uppträda på en sinnesro gudstjänst på fredag. Imorgon kanske jag får främmande.Veckan går fort när man har ledigt. Ha det gott och tack för alla trevliga kommentarer om min stjärnkikare i mitt förra inlägg. Ha det så bra. See You!
Armarna utåt sträck.
Katterna har legat hos mig i sängen tillsammans i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0