SOMMARVÄRME!

Hej därute, i natt vaknade jag sjöblöt i svett och hade rejäl värk i käken så nu läker käken ihop. Kan inte äta fast föda på ett tag utan får köra med osockrad frukostvälling samt mjukare föda tills det har lugnat ner sig. Nåja, jag var iallafall och köpte mig en stoor mjukglass med saltlakrits på och den gick ner försvinnande fort ska jag tala om. Igår var jag ledig för jag jobbar i helgen och då gjorde jag nästan ingenting. Jo, jag plockade fram min baden baden stol från källaren och hade katterna ute på balkongen. Nice. I förrgår fick jag oväntat främmande av 2 arbetskollegor. Det var riktigt trevligt.Och igår kväll så ringde min bästa väninna som jag känt i över 20 år och undrade hur det var med mig. Hon hörs ska komma och hälsa på mig i sommar. Katterna ligger och vilar sig och jag ska avnjuta en god kopp te. Tur att man inte har konstant värk utan att den pausar mellan varven. Lägger ut lite kattbilder imorgon som jag tagit på mina favoriter!!!!. Ha en trevlig kväll och håll tummarna för Sweden ikväll. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0