VETERINÄRBESÖK!

Hej därute, idag så hade jag besök hos veterinären med mina katter. De fick mycket beröm och de verkade vara i bra skick. Jag bad de titta i deras mun och då har de fått så pass mycket tandsten, särskilt Lady att det nästan hade bildats en kaka på en tand, men hon rekommenderade mig att åka och skrapa om ett halvt år Jag tänker däremot göra det i höst, förhoppningsvis i september. Det är lång väntetid att få åtgärda munhålan på smådjur just nu. Men jag är uppställd med mina katter på väntelista, de skulle höra av sig så fort det fanns tid att göra det. Det blir ju genast dyrare för de måste sövas.Men det får jag ta när den dagen kommer. Nu så ska jag först njuta av min semester som börjar om 1 1/2 vecka.Idag har det regnat. Lufsen höll på att knäppa en fågel i lördags. Men jag hann dra bort honom så fågeln lyckades komma loss och flyga iväg. Det hela gick så fort, det kom en bil körandes förbi på gården bredvid där jag stod och när jag för en sekund vände ryggen till så hann Lufsen dyka in i busken och ta den. Nu är jag extra vaksam och Lufsen går i närheten och luktar i samma buske och slickar sig om munnen. Idag så är jag ledig för jag jobbar helg. Ni får ha det så bra. See You!
Nyfiken i en strut!
Hello! Who`s there?
I väntan på att få åka till farbror doktorn
MIn lilla fågelfångare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0