VARMT!

Hej därute, idag har det varit väldigt varmt här i Boden- Som mest stod min mätare på 38 grader. Cyklade efter jobbet till Vacker Tass och köpte kattsand som jag hade lagt undan. Jag köpte där en Magnum som jag tror heter Magnum strawberry double. Den var supergod och perfekt i värmen. När jag kom hem så gick jag och vilade mig ett tag med katterna. På eftermiddagen gick jag till en hobbyaffär och köpte mig ett skissblock, kolpennor samt radergummi. Jag satte mig ner och började skissa, det var riktigt roligt. Har inte gjort det på flera år. Jag lägger ut bild på teckningen imorgon. Tack Eva för dina kommentarer, jag tycker det är roligt när du kommenterar. Även ni andra som skickar kommentarer ska givetvis också ha tack. I går innan jag skulle till jobbet,seglade mitt parasoll ner till grannens balkong. Han var inte hemma först men kom sedan så jag hann ropa åt honom att mitt parasoll var nere hos honom. Den låg med parasollet mot balkonggolvet och skaftet med spets lutade mot hans fönster. Som tur var så gick inte fönstret sönder. Blev tipsad på jobbet om en sak som man fäster vid balkongen. ( Då kanske hela balkongen följer med). Det kan bli en dyr historia.Önskar er alla en trevlig och skön kväll. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0