SISTA ARBETSVECKAN!

Hej därute, 31 grader i solen och jag har varit på stan och köpt mig ett linne och en T-schirt .I morse när jag var ut med katten så pratade jag med 2 grannar som bor i andra hus på gården. Tycker att det är så bra grannar som jag har. I ett av husen på gården har småfåglar byggt bo under nocken till port taket. Det tycker jag är mysigt. I helgen så har jag jobbat och idag så är jag ledig. Jag jobbar korta turer fram till torsdag. På fredag jobbar jag till 20 i fyra sedan blir det äntligen semester för hela slanten i 2 härliga veckor. Hade först tänkt lägga mig på madrassen på balkongen, men jag har inte något parasoll så jag är rädd att det blir för varmt. Kanske smiter iväg till Jysk och kollar om de har något bra parasoll. Önskar er alla en trevlig dag. See You
Bäst att smita då mamsen tar fram dammsugaren. Hjäälp!
Lite godfika är aldrig fel.
Här gäller det att hålla tungan rätt i munnen så det inte rinner över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0