RÄVASTEN OCH ANDRA BILDER FRÅN MIN SISTA SEMESTERVECKA!

Hej därute, idag så åkte jag till ett fik som heter Rävasten och ligger en bit utanför Boden. Där fikade jag och åt gott. Blev så mätt att jag blev tvungen att ta hem lite av efterrätten. Köpte en liten souvenir därifrån. En tygväska som var gjord av jeans.Förra söndagen var jag även och besökte ett litet tivoli här i stan. Jag vann ett hjärta som var gulligt. Annars har jag bara varit ut med katten och varit mestadels inomhus för det har varit för varmt för hjärtat. Börjar jobba i övermorgon, ska bi skönt tycker jag. Men jag har haft en bra semester och fått vila mycket så jag är nöjd. Önskar er alla en fortsatt trevlig helg. See You!
Speciellt Lufsen har haft det lite jobbigt i värmen. Blev tvungen en kväll att blöta en handduk och lägga över honom. Han reagerade knappt.
Här är 3 bilder som jag ritat nyligen.
Fiskkoma.
Var sjutton är startknappen på den här fläkten. Man blir ju desperat i den här värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0