KVÄLLSJOBB!

Åh vad det är roligt att ha börjat jobba igen och träffa sina arbetskollegor och de jag sköter om. Men puh så varmt det var igår, jag blev alldeles dyblöt i håret fast jag inte hade duschat någon. Det är ju sådan fuktig luft, och igår morse small och dundrade åskan innan jag skulle till jobbet. Det började ösregna. Bara för att senare när jag satte mig på cykeln bara komma ett par droppar. Det kom några regnstänk även under förmiddagen.Igår gjorde jag kycklinggryta med tikamasala och idag så har jag gjort en köttgryta. Tack alla ni som kommenterat om mina teckningar. Blir sporrad till att fortsätta med det. I övermorgon så får jag främmande och då hade jag tänkt bjuda på smörgåsar med potatissallad och rostbiff. Har varit ut med Lufsen en stund men han vill helst ligga i skuggan. Nu så ska jag snart iväg och arbeta kväll till 22. Hade tänkt lägga ut lite fina bilder men det verkar vara tekniska problem på bloggen. Önskar er en fortsatt skön dag, See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0