INTE MÅNGA KNOP!

Hej därute, har inte så mycket att berätta om. Har inte fotat någonting sedan i söndags när jag var på min pappas grav. Har legat på soffan och pustat och tyckt att det har varit varmt. På nätterna har jag ibland gått ut på balkongen och suttit en stund för där har det varit svalare. På lördag kanske jag och några till åker till Storforsen men det är bara om temperaturen sjunker till 22 eller 23 grader. Det finns ingen AC i bilen som vi ska färdas i.Jag brukar få problem med hjärtat när det är så här varmt, så även nu. Lufsen sprang till mig flera gånger inatt och ville se att allt stod rätt till med mig. Så jag dricker mycket vatten och försöker att göra så lite som möjligt, men idag ska jag iallafall tvätta.Annars har jag ingenting inplanerat. Gräsmattorna utanför är lika torra som det är i övriga Sverige. Skönt att de har börjat få hjälp med att vattenbomba där det brinner så mycket. Det är många som vill ställa upp frivilligt och hjälpa till och det är ju roligt.Önskar er en fortsatt trevlig dag. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0