HASTA LA VISTA!

Hej därute, äntligen har min sista arbetsdag tagit slut. När jag kom hem mötte inte Lufsen mig som han brukar,han låg på klätterställningen i vardagsrummet och var helt slut. Ställde mig och stekte 2 hamburgare med bröd och sedan ringde jag till mor för att planera inför morgondagen. På måndag om det är bra väder så åker jag till Storforsen och sedan så ska jag väl unna mig någon god fika på stan under de 2 kommande veckorna som jag är ledig.Hoppas att vädret blir sol med fläktande vindar som slår emot mig med ljummen hand då och då. När man är i Storforsen så är det så mysigt att lyssna till dånet av forsen. Jag ska äta lunchbufeé på hotellet och sedan bara njuta av naturen. Åker ju hem samma dag igen till mina katter förstås.Har bara en sak att säga när det gäller jobbet i 2 veckors tid:Hasta la Vista. See You!
>
2018-07-13 @ 18:18:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0