GUDS INGRIPANDE!

Hej därute, idag bestämde jag mig på morgonen för att ta en liten tripp i värmen till Luleå och besöka pappas grav. Jag måste byta buss i Sunderby Sjukhus och åka med en lokalbuss. Medan jag satt och väntade på lokalbussen på sjukhuset så gick jag på toaletten. Väl där hängde jag av tygpåsen som jag hade med mig med en vacker scarf som jag tidigare fått av min moster en gång i tiden samt en dricksflaska. Sedan gick jag till bussen. När jag kommer till mammas lägenhet upptäcker jag att jag har glömt tygpåsen i Sunderbyn. Men jag kände på mig att den skulle vara kvar där när jag kom tillbaka.Jag gick till pappas grav och gjorde det jag skulle i hettan, och när jag sedan skulle tillbaka och byta buss vid sjukhuset så gick jag raskt in på den toalett som jag varit på. Jodå, mycket riktigt, den hängde kvar där med alla saker i. Gissa om jag blev lycklig. Det hade trots allt gått några timmar sedan jag lämnade den där. Det kallar jag Guds ingripande. Igår var mamma på besök och då gick vi bland annat och köpte oss en glass som hon bjöd på. Jag brukar ju annars alltid välja mjukglass, men nu valde jag 3 kulor. Och de var goda.Bland annat med mintsmak. Här kommer lite bilder från idag och igår. Hade hoppats att få åka till Storforsen imorgon men vi får skjuta på det. See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0