LULEÅ!

Hej därute, idag så var jag till Luleå. Där unnade jag mig 2 toast med skinka och ost och till det var det sallad och te. Apropå te så köpte jag ett nytt te med smak av fläder och passionsfrukt. Det smakar gott. Sedan så köpte jag mig en klänning som är rak och som man kan använda både till vardags och fest. Naturligtvis så smet jag förbi videobutiken och köpte mig lösviktsgodis. När jag kom till busshållplatsen så gick bussen om 3 minuter. Det var ju tur, den enda nackdelen var att någon hade spytt inne i bussen så många hoppade av tidigare och tog en annan buss. Igår var ju främmandet här och vi hade det trevligt. Hon gillade mina Holsteins bakelser. Här kommer lite bilder från igår och idag. Jag fick lov att lägga ut bilderna på henne på bloggen. See You!
I väntan på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0